07 July 2012

Engagement-Day

hai hai hai..salam sume.:p...*part intro paling aku lemah*..terus je la yeh,hehe.hari ni cousin aku Rosmaliza bertunang.huwaa.. sedih sebab still aku xda kat umah. hari 2 aku balik cakap nk merisik je,kalau aku tau nk tunang,xbalek lg aku ke s.alam ni..xkira la exam ke pe ke.

tadi ngah kusyuk2 study,maija upload gmbaq,pa lg,setan mula mengajak2 suh liking2,komen2..errr,trus tggal buku sekejap. mna taknya,majlis tunang wat kat umah aku.mmg xcited r nk tgk gmbaq..huhu

ni sebelum kejadian,penuh meja..hihihi
ni dia tuan badan.segak jugak cousin aku ni.hehe..
cousin aku ni baru 20 taon.2 nmpk muka cm budak2 cket.hehe..belakang 2 katil aku yg da berubah wajah.sllo wrna biru,ni mak amek cadar baru ler tooo...jeles sy.huhu

tudung hitam 2 mak sy.hehe
sebelah kiri mak su,mak kpda maija..

besarnya lah cincin.huhu..oh rumahku,rinduuuuu
ni je gmbr dia bg..las minute prepare katanya..tp nmpak sempurna da ok bg aku..baju bru p beli semalam.mekap kwn2 dia je mekap...klu aku la kn,mmg kena lempang si tunang aku 2 klu mai kalut2 cmni.bg la aku prepare elok2 dulu..*klu aku la..hehehe*.tp cmni da ok da..tahniah maija.:)

lepas ni turn aku plak kot.hihi..insyaallah bakal menyusul,..semua org akn bakal menyusul ke alam rumahtangga.:)ok da nak sambung study semula. 2 paper lg.mcm ada 10 paper sengsaranya.!



terima kasih sudi baca :)

No comments: