10 March 2012

::Lalai::

pelik betul aku sejak smggu aku dtg sini. sume jadi secra tak terkawal.
byk sgt buat salah. kealpaan dri sndri yg kdg2 aku sndri xsedar pa yg aku buat sbnrnya..
hr ni saja kt kelas sehari aku xsng hati.da je bnda yg mgecewakan.
dh 2.sbb alpa sgt.duet syiling terbang 6 rggt gara2 nk guna dryer konon.last2 duet kena telan.
sabar je lah...
bru kejap td aku da trslh chat ngn sorg kenalan dlm fb
igtkan dia junior aku.rupanya senior...
confident aku speaking ngn dia ckp aku ni senior dia.aduhh..malu betolla
tjuan chat nk tnya jdual perlwnan badminton coz dia ada updte status sal 2.aku plak da blik cni mna tau sal sukan ni.last2 jd len plak..sek bek dia sporting.tp pon malu jugak la...eeeee.apa lah aku ni.

note : tringin nk menulis seperti nafastari.penulisan yg mmberi ketenangan pd stiap org yg mmbcanya..hope one day aku dpt jd penulis sprti arwah. Al-Fatihah ntk beliau.



terima kasih sudi baca :)

No comments: