09 February 2011

"NUM + ERIC + AL" + "DA + TA" = GILA!!!

ok! mula2  aku nk wat muka menyampah..hisyyy,npe hr ni aku tnsion sgt ni???ha

ops,bkn aku je,PAN(FARHANA IZATUL), kt sebelah ni pon sme gak,da smpi nk drop subjek
DATA dah

bru je lpas test NUMERICAL ANALYSIS kul 4 td,cm nk gle dbuatnya..

punya la pnjg soklannya smpi xterjwb aku nih..
bygkn polynomial nk smpi degree 4,cmne nk cri a0,a1,a2,a3,a4??
byk sgt equation ni...xtau da nk cncel yg mna 1,adoii,last2 tggl cm2 je..wt sekerat jln..hmm
yg soklan len jgn tnya,mmg da xreti lgsg,npe pyh sgt ni puan? byk gak r aku tggl,hbes la mrkh aku,mst trok tp aku xkesah,bkn aku sorg je okey...kwn2 aku sume pon sme
kuar clas sume muka cm belacan je,ckp pon xnk da ni..isy3,

then,trus g lab data lak,kena wat 'esemen' yg aku xreti(msti la,sbb asyk on9 je dlm lab)..
pning2 nk pkir coding,MASYA suh tgk buku,amenda tah dia dok gtau aku,1 pe pon aku

xphm..(cian kau masya,hbeskn air liur kau je ajar aku,hehe)
haii,bilakah sume ini akn berakhir??

tpi..........
nseb bek esok cuti,kahkahkah..
bleh aku refresh blek otak aku yg da berhabuk ni,rehat puas2,sy xnk wat esemen ag puan..mls! mlm ni nk praktis kawad ag,haa,aku msok perbarisan ntk SUKOL tau,ngn masya,hehe jom reramai p kompleks sukan jumaat mlm ni,tgk kolej mawar pnya perbrisan,mst cun sbb da aku..hakhak,(perasan) sabtu pg ktorg da larian plak,lari 1 UiTM tau,mampu ke aku ni??
insyaallah,sy akn smpi ke garisan penamat gak demi kolej mawar(wlpon berjln kaki)..
oke lah,class da hbes,sy nk blek bilik,nk tido..
slmt mlm sume....

terima kasih sudi baca :)

4 comments:

pan_arshad said...

hehe ak baru tingat.. nak komen..
yaa.. data sgt xbes.. ak xska woh.. sumpah nak drop.. haha
test td pon, haha sgt sempoi woh.. kuang3..
da mcm bukan test ja.. mcm assignment pon ad..

nurulwahidahomar said...

jgn ckp cm2,aku tru ang ja..sek bek da gak nota2 kaki,2 pon da hmpir kantoi,haha..jht tol la aku ni,pe nk jd ni..

ᶦᶜᵘᵗѕʏϵᴅᴏѕ said...

bole mnx jd mentor?
ajar dfrential equation.
huu.

nurulwahidahomar said...

ye icut,bole sgt...haha