22 January 2011

Hr yg MembOsankn!!

hr yg membosankan..
aku borg sgt,xda benda pe nk buat,nk stdy,malas..
tp xkn la sepanjg msa nk stdy plak kn,
bgn tido,cri benda nk isi perut la..hmm

td aku g mkn ngn Ct,tgk2 ada even lak kt dc 2
aku pon sje la nk g tgk,cm meriah jer..
then,tgk kt banner,pendaftaran baru for kelab rekreasi..
interesting!!
da lama aku mencri 1 platform ntk aku truskn pe yg aku ske dr dlu..
akhirnya berjya

dlu,aku sgt ske aktiviti mencbar,
mcm daki2 gunung ni..
ye,of coz myb dlu da pendorong,Cikgu Amri,(yg pkai baju merah)
yg sllo wt aktiviti cm2 wlpn ktorg msih sekolah rendah..
nice moment ble dpt jejak kaki kt gng Kinabalu pd umur bru mencecah 11 tahon..
kagum kan??hehe
dpt msok Malaysian Book of Records lg,24 org pelajar SKSM,
pelajar termuda smpai ke Gng Kinabalu..
6 aje gurls..



Dlu byk gak nek gng coz wat preparation b4 g sna 
spnjg 2 la,byk bnda xleh lupa
dr mula kena ggit pacat smpai la ulat bulu msok baju,
geli2,tp ble kenang balik,cute kn,huhu

aku rndu sume 2,pengalaman2 yg xdpt dlupakan..
mgkn lpas aku join dis club.aku dpt p daki gunung ag..hee
wlpn saiz bdn xmcm dlu la..haha
blom cuba blom tau ok..:)



terima kasih sudi baca :)

3 comments:

Ina said...

salam nurul...bebaik mendaki gunung tu...dulu my brother penah sesat kat gunung nuang...jumpa memacam benda...he.he..nasib baik dia dapat jumpa jalan balik...tapi, tido gak semalam dalam hutan tu ...boleh buat movie..citer dier nih..

Dosh Saleem said...

waaa~ beshnye~ next time saye lak pegi.hahak!

Anonymous said...

Akhirnya, mendapatkan apa yang saya cari! Saya pasti menikmati setiap sedikit itu. Senang aku tersandung ke dalam artikel ini! senyum saya harus Anda simpan untuk memeriksa hal-hal baru yang Anda posting..